شنبه, 22 ارديبهشت 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ 
  • تعداد بازدید : 183
  • کد خبر : ۱۹۸۴
بهسازی خیابان شهید چمران ادامه دارد
پس از بررسی و کار کارشناسی در واحد عمران شهرداری قروه و اولویت بندی بهسازی معابر، بهسازی خیابان شهیدچمران در قالب پیاده روسازی و جدول گذاری از سال گذشته در دستور کار قرار گرفت. در این راستا طی دو ماه گذشته عملیات اجرایی پیاده روسازی خیابان شهیدچمران با بالغ بر 12000 هزار مترمربع سنگ فرش رنگی و سنگ کریستال شروع و در حال حاضر دارای پیشرفت فیزیکی مطلوبی است. در این راستا 5000 مترمربع سنگ فرش رنگی و 7000 مترمربع سنگ کریستال برای بهسازی این خیابان استفاده می شود.

بهسازی خیابان شهید چمران ادامه دارد

پس از بررسی و کار کارشناسی در واحد عمران شهرداری قروه و اولویت بندی بهسازی معابر، بهسازی خیابان شهیدچمران در قالب پیاده روسازی و جدول گذاری از سال گذشته در دستور کار قرار گرفت.

در این راستا طی دو ماه گذشته عملیات اجرایی پیاده روسازی خیابان شهیدچمران با بالغ بر 12000 هزار مترمربع سنگ فرش رنگی و سنگ کریستال شروع و در حال حاضر دارای پیشرفت فیزیکی مطلوبی است. در این راستا 5000 مترمربع سنگ فرش رنگی و 7000 مترمربع سنگ کریستال برای بهسازی این خیابان استفاده می شود.

همچنین در راستای بهسازی این خیابان طی دو ماه گذشته جدول گذاری بالغ بر 1000 متر دیگر از این خیابان در دو لاین شمالی و جنوبی در دستور کار قرار گرفته است.

روابط عمومی شهرداری قروه

 

امتیاز :  ۱.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0