پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ 
  • تعداد بازدید : 349
  • کد خبر : ۲۰۰۵
ایستگاه آتش نشانی شهدای آتش نشان شهرداری قروه با حضور استاندار كردستان به بهره برداری رسید
همزمان با آخرین روز از هفته مبارک دولت و با حضور جناب آقای مهندس زاهدی استاندار محترم کردستان و هیئت همراه، ایستگاه آتش نشانی شهدای آتش نشان (ساختمان شماره 2) شهرداری قروه به بهره برداری رسید. در این مراسم که دکتر کولانی فرماندار شهرستان قروه، اعضای شورای اسلامی شهر قروه و جمعی از مسئولین شهرستان حضور داشتند، مهندس پروندی شهردار قروه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، دسترسی سریع به شهرک دانش و ناحیه منفصل شهری قلعه در مواقع بروز حادثه را به عنوان ضرورت احداث ایستگاه شهدای آتش نشان عنوان کردند.

ایستگاه آتش نشانی شهدای آتش نشان شهرداری قروه با حضور استاندار کردستان به بهره برداری رسید

همزمان با آخرین روز از هفته مبارک دولت و با حضور جناب آقای مهندس زاهدی استاندار محترم کردستان و هیئت همراه، ایستگاه آتش نشانی شهدای آتش نشان (ساختمان شماره 2) شهرداری قروه به بهره برداری رسید.

در این مراسم که دکتر کولانی فرماندار شهرستان قروه، اعضای شورای اسلامی شهر قروه و جمعی از مسئولین شهرستان حضور داشتند، مهندس پروندی شهردار قروه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، دسترسی سریع به شهرک دانش و ناحیه منفصل شهری قلعه در مواقع بروز حادثه را به عنوان ضرورت احداث ایستگاه شهدای آتش نشان عنوان کردند.

شهردار قروه با بیان اینکه ظرفیت ایستگاه شهدای آتش نشان شماره 2 قروه، 2 دستگاه کامیون سنگین و یک دستگاه کامیون سبک است گفتند که پروژه مذکور در 550 مترمربع زیربنا عملیات اجرایی زیربنایی آن در سال 1385 شروع شد و بنابه دلایلی ادامه روند آن متوقف و بعدا اسکلت آن طی سالهای 89 1388 تکمیل گردیده و با اهتمام جدی شهرداری برای تکمیل و اتمام این پروژه، عملیات نازک کاری داخلی، تاسیسات و ... آن از اسفند ماه 1395 شروع و امروز در آخرین روز هفته مبارک دولت به بهره برداری رسید.

مهندس پروندی شهردار قروه اعتبار این پروژه را 15 میلیارد ریال عنوان کردند که  5میلیارد ریال آن از طریق سازمان شهرداریها و دهیاریهای و 10 میلیارد ریال آن از محل منابع داخلی شهرداری تامین اعتبار شده است.

 

روابط عمومی شهرداری قروه

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0