پنج‌شنبه, 13 ارديبهشت 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ 
  • تعداد بازدید : 275
  • کد خبر : ۲۰۱۰
شهردار قروه از تعدادی از پروژه های در دست اجرا بازدید بعمل آوردند
مهندس حسین پروندی امروز برای بررسی آخرین وضعیت پروژه های در دست اجرای شهرداری، از تعدادی از این پروژه ها بازدید بعمل آوردند. مهندس پروندی شهردار قروه با حضور در شهرک دانش از روند اجرای آسفالت در خیابانهای شیخ الاسلام شرقی و غربی، بهارستان، فضیلت، پیام، عرفان، زیتون و مهر بازدید بعمل آوردند. شهردار قروه با اشاره به اتمام پخش آسفالت در خیابانهای بهارستان، عرفان، فضیلت و زیتون بر تسریع در روند آسفالت سایر خیابانهای در دست انجام تاکید نمودند.

شهردار قروه از تعدادی از پروژه های در دست اجرا بازدید بعمل آوردند

مهندس حسین پروندی امروز برای بررسی آخرین وضعیت پروژه های در دست اجرای شهرداری، از تعدادی از این پروژه ها بازدید بعمل آوردند.

مهندس پروندی شهردار قروه با حضور در شهرک دانش از روند اجرای آسفالت در خیابانهای شیخ الاسلام شرقی و غربی، بهارستان، فضیلت، پیام، عرفان، زیتون و مهر بازدید بعمل آوردند. شهردار قروه با اشاره به اتمام پخش آسفالت در خیابانهای بهارستان، عرفان، فضیلت و زیتون بر تسریع در روند آسفالت سایر خیابانهای در دست انجام تاکید نمودند.

شهردار قروه در بازدید از مراحل زیرسازی تعدادی از معابر شهرک بعثت برای آسفالت، اعلام نموند طی هفته آینده بقیه معابر شهرک بعثت آسفالت و دیگر معبر بدون آسفالت در شهرک بعثت نخواهیم داشت.

شهردار قروه همچنین از روند اجرای پیاده روسازی خیابان سیدجمال بازدید و از تسریع بیشتر در اجرای این پروژه در روزهای آتی خبر دادند. همچنین شهردار قروه از روند اجرای نهر وسط کوچه و لکه گیری آسفالت تعدادی از کوچه ها از جمله کوچه شهید حسنعلی زند بازدید بعمل آوردند.

روابط عمومی شهرداری قروه

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0