پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۱۰/۲۳ 
  • تعداد بازدید : 239
  • کد خبر : ۳۳۲۳
بازدید اعضای شورای ترافیك استان از پروژه ساماندهی ورودی ناحیه شهری قلعه و پروژه ایجاد میدان انتهای خیابان تختی

به گزارش روابط عمومی شهرداری قروه اعضای شورای ترافیک استان به همراه دکتر عباس سنتی شهردار قروه و مجموعه عمرانی شهرداری ظهر روز گذشته از پروژه ساماندهی ورودی ناحیه شهری قلعه و ایجاد میدان انتهای خیابان تختی بازدید کردند.

دکتر عباس سنتی شهردار قروه در حاشیه این بازدید با اشاره به تکمیل فاز مطالعات این دو پروژه توسط شرکت مشاور گفت: سرعت بخشیدن به اجرای پروژه های عمرانی از خواسته ها و اولویت های کاری مدیریت شهری قروه می باشد ولی این بدان معنا نیست که در کیفیت سهل انگاری شود و رعایت شاخصه های کیفی مدنظر قرار گرفته نشود.

وی افزود: نگاه کارشناسی همراه با دقت می تواند موجب افزایش اعتماد عمومی شود لذا ما تمام توان خود را بکار خواهیم بست تا با انجام فاز مطالعات دقیق و کارشناسی، کیفیت این دو پروژه عمرانی را ارتقا دهیم تا نهایتا منجر به فضای بهتر و افزایش اعتماد عمومی برای شهروندان گردد.

قابل ذکر است در جریان بازدید از ورودی ناحیه شهری قلعه ضمن موافقت با کلیات طرح مقرر شد مطالعات ترافیکی و شبیه سازی این پروژه توسط شرکت مشاور انجام شود و برای بررسی نهایی به جلسه شورای ترافیک استان ارسال گردد.

همچنین در این بازدید با طرح مطالعاتی ایجاد میدان در انتهای خیابان تختی در ضلع شمالی بلوار غدیر جهت دسترسی آسان شهرک امام خمینی (ره) به مرکز شهر  موافقت گردید.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0